2020 DGS İLE FAKÜLTEMİZ HEMŞİRELİK BÖLÜMÜNE YERLEŞEN ÖĞRENCİLERİMİZİN
KESİN KAYIT İŞLEMLERİ
Kesin Kayıt Tarihleri: 09/10/2020 – 15/10/2020
Öğrencilerimizin;
1- Kayıt Başvurusu Dilekçesini (Örnek dilekçe için tıklayınız)
2- Rapor (“Herhangi bir hastalığı olmadığına dair düzenlenmiş tek hekim raporu”)
3- Ön Lisans Diplomasının aslını
4- T.C. Nüfus Cüzdanı/T.C. Kimlik Kartı fotokopisini
5- Transkriptini (Onaylı)
6- Ders İçeriklerini (Onaylı)
7- ÖSYM Sonuç Belgesini
I. AŞAMA
Fakültemizin sbf@nevsehir.edu.tr adresine pdf formatında e-posta olarak göndermeleri gerekmektedir.
II. AŞAMA
Belge asıllarını da 1 adet vesikalık fotoğraf ekleyerek en geç 21 Ekim 2020 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Fakültemizde olacak şekilde
Semra ve Vefa Küçük Sağlık Bilimleri Fakültesi
Damat İbrahimpaşa Yerleşkesi Merkez/NEVŞEHİR
adresine kargo ile göndermeleri gerekmektedir.
Kayıtlar bu şekilde on-line yapılacaktır.
Öğrencilerimiz e-postanın ulaşıp ulaşmadığını teyit etmek isterlerse 0.384.228 10 00’dan 23001-23024 numaralı telefonları arayabilirler.
ÖNEMLİ NOT: Kesin kayıt için istenen belgelerin e-posta olarak gönderilmesi kesin kaydın yapılması için yeterli değildir. Kesin kayıt için istenen belgelerin şeffaf bir dosya içerisinde kargoyla Semra ve Vefa Küçük Sağlık Bilimleri Fakültesi Damat İbrahimpaşa Yerleşkesi Merkez/NEVŞEHİR adresine gönderici ödemeli olmak şartıyla mutlaka gönderilmesi gerekmektedir. Kesin kayıt için istenen belgelerin sadece e-posta ile gönderilip kargoyla gönderilmemesi, belgelerin gerekli şartları taşımaması ya da belgelerin en geç 21 Ekim 2020 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Fakültemiz öğrenci işleri birimine ulaşmaması gibi hallerde öğrencilerimizin kesin kayıtları yapılmayacaktır. Belgelerini bu yöntemle gönderen öğrencilerimiz yukarıda verilen telefon numaralarından arayarak ders kayıtlarının tamamlanıp tamamlanmadığını teyit etmelidirler.
21 Ekim 2020 Çarşamba günü mesai bitimine kadar istenen belgelerini Fakültemize kargoyla teslim etmemiş olanların kayıtları, programa yerleştirilmiş olsalar bile kesinlikle yapılmayacaktır. Kargodaki gecikmeler, kayıplar vb. sebepler mazeret olarak kabul edilmeyecektir. Öğrencilerimiz belgelerinin teslim edilip-edilmediğini, kayıtlarının tamamlanıp-tamamlanmadığını takip etmekle yükümlüdür.
Kesin kayıtlarını yapan öğrencilerimiz, öğrenci numaralarını aldıktan sonra https://ubs.nevsehir.edu.tr/ adresinden danışmanlarını öğrenip, birlikte ders kayıtlarını da yapacaklardır. Fakültemize kaydını gerçekleştirse de ders kaydını yapmayan öğrencilerimiz eğitime başlayamayacak ve öğrencilik haklarından yararlanamayacaklardır.
Rektörlüğümüz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı duyurusu için Tıklayınız
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ara Sınav Programı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Mesleki Uygulama I Dersi Şube Rotasyon Listesi
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Mesleki Uygulama I Dersi 2. Rotasyon Listesi
- Mesleki Uygulama I Dersi Rotasyon Sonrası Sınav Takvimi
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Derslerinin Başlangıç Saati Değişikliği Hakkında
- Fakültemiz Öğretim Elemanları Haftalık Ders Programları
- Kapadokya Siber Güvenlik Uygulama ve Araştırma Merkezi (KAPSAM) Burs Dolandırıcılığına Karşı Uyarıyor
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı İç Hastalıkları Hemşireliği Dersi Rotasyon Planları
- Rektör-Öğrenci Buluşmaları
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı (TEV) Türkiye Eğitim Vakfı Bursu Duyurusu
- Öğrenci Bilgi Sistemi Şifre Oluşturma ve Şifre Değiştirme Kılavuzu
- Öğrenci Kulüplerinin Tanıtımı
- Rektör- Öğrenci Buluşması ve Oryantasyon Programı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Mesleki Uygulama I Dersi Rotasyon Planları
- Azami Öğrenim Süresini Dolduran Öğrencilere Ek Sınav Yapılması Duyurusu