YENİ DERS YÜKÜ FORMLARINA İLİŞKİN AÇIKLAMA
. Seçilen birim koduna göre öğretim elemanının hangi birimden ek ders alacağı proğram tarafından belirlenmektedir. Öğretim elemanlarının özellikle elektronik ortamda formu mutemetlere göndermesi sistemin sağlığı için önemlidir, ayrıca öğretim elemanları derse girdiği bütün bölümlere, o bölümün kodunu girip formun üst başlığını değiştirerek, birimin adını yazıp çıktı alıp teslim etmeleri gerekmektedir.
. Formdaki Adı Soyadı, TC No, Kadrosunun Bulunduğu Birim, Iban No, İdari Görevi ve Zorunlu Ders Yükü Saati öğretim elemanlarınca doldurulacaktır.
. Forma Dersin Adı, Birim Kodu, (Birimlere ait kod listesi formda bulunmaktadır) Ders hücresine ise dersin durumu T1,U1,T2,U2 şeklinde işlenecektir.
. Form semra.suna@nevsehir.edu.tr adresine mail olarak gönderilecek, ayrıca çıktısı Semra hanıma teslim edilecektir. (01.03.2013 tarihine kadar teslim edilmesi gerekmektedir)
. Formdaki formüller Ofis 2007’de çalışmaktadır.
Ders Yükü Formuna Ulaşmak İçin Tıklayınız
- 3. Sınıf Öğrencilerinin Nevşehir Devlet Hastanesi Genel Oryantasyon Eğitimi Hakkında (GÜNCELLEME: 06.10.2025)
- DUMANSIZ YERLEŞKE DUYURUSU
- Rektör-Öğrenci Buluşmaları Oryantasyon Programı
- 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
- 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı TEV Bursu
- Revize edilen 3. Sınıf Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Dersi Uygulama Rotasyonları (30.09.2025)
- 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Ders Programı (Güncelleme: 17.09.2025)
- 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı İç Hastalıkları Hemşireliği Dersi Rotasyon Planı A Grubu
- 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı İç Hastalıkları Hemşireliği Dersi Rotasyon Planı B Grubu
- Okulumuza Hoş Geldiniz Tanışma ve Kaynaşma Çayı