YENİ DERS YÜKÜ FORMLARINA İLİŞKİN AÇIKLAMA
. Seçilen birim koduna göre öğretim elemanının hangi birimden ek ders alacağı proğram tarafından belirlenmektedir. Öğretim elemanlarının özellikle elektronik ortamda formu mutemetlere göndermesi sistemin sağlığı için önemlidir, ayrıca öğretim elemanları derse girdiği bütün bölümlere, o bölümün kodunu girip formun üst başlığını değiştirerek, birimin adını yazıp çıktı alıp teslim etmeleri gerekmektedir.
. Formdaki Adı Soyadı, TC No, Kadrosunun Bulunduğu Birim, Iban No, İdari Görevi ve Zorunlu Ders Yükü Saati öğretim elemanlarınca doldurulacaktır.
. Forma Dersin Adı, Birim Kodu, (Birimlere ait kod listesi formda bulunmaktadır) Ders hücresine ise dersin durumu T1,U1,T2,U2 şeklinde işlenecektir.
. Form semra.suna@nevsehir.edu.tr adresine mail olarak gönderilecek, ayrıca çıktısı Semra hanıma teslim edilecektir. (01.03.2013 tarihine kadar teslim edilmesi gerekmektedir)
. Formdaki formüller Ofis 2007’de çalışmaktadır.
- 2025-2026 Akademik Yılı Güz Dönemi Merkezi Yerleştirme Puanına Göre Yatay Geçiş Başvurusu
- 2025-2026 Akademik Yılı Güz Dönemi Başarı Durumuna Göre Yatay Geçiş Başvurusu
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Sonu Tek Ders Sınav Programı
- Tek Ders Sınavı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Klinik Öncesi Laboratuvar Sınavı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Bütünleme Sınav Programı (Güncel)
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Final Sınav Programı (Güncel)
- Ulusal (İsteğe Bağlı) Staj Programı Duyurusu
- Mesleki Uygulama II Dersi 3. Rotasyon Planı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Mazeret Sınavı